6.3.2012

Lego VW Camper Van



Eilen sen sain ja eilen sen kokosin. Tämän haaveilemani Lego VW Camper vanin. Ihan täydellinen legosetti minulle. Ylitti kyllä odotukset kaikinpuolin. Kasaaminen oli ohjeiden avulla helppoa, mutta aikaa vievää, reilut neljä tuntia vierähti ihan tuosta vain. Yksityiskohdat toivat mieleeni elävästi oman ensimmäisen autoni, kuplavolkkarin! Ihan mahtava rakennussetti, olen ihan legofiiliksissä :)
Ja kuten salaa toivoin, tämä autohan on ihan täydellinen noille Belville hahmoille. Kuviin lavastin  hippiperheen kesälomareissulle lähdössä.





6 kommenttia:

  1. Onpas kyllä upea! Yht'äkkiä tuli himo rakentaa legoista jotain. Tosin lego-laatikot ovat pikkuveljieni huoneessa ja he eivät oikeen enään niistä välitä. Olen varmaan tosi rasittava, leluhullu 11-vuotias isosisko, kohta 12.

    VastaaPoista
  2. Ei muuta kuin rakentelemaan, ties vaikka ne veljetkin innostuisi :)

    VastaaPoista
  3. On tuo kyllä hieno! Olisin ostanut tuon isänpäivä- tai joululahjaksi mun miehelle, mutta sen mielestä tuo oli liian kallis. Ei siis olis pitänyt mennä kysymään mitään häneltä vaan ostaa vaan. ;)

    VastaaPoista
  4. Saana, mäkin ajattelin tuota silloin jo jouluksi, mutta iski piheys kun joulunaikaan oli muitakin menoeriä (yllättäen :)) ja onhan se aika hintava. Mä en edes koskaan kerro miehelle kuinka paljon mistäkin "turhasta" olen maksanut, sanon vaan että joo, ulkomailta tilatessa sai halvemmalla kuin Suomesta :)

    VastaaPoista